(Työ)elämää ja suorahakua

Ajatuksiamme (työ)elämästä, suorahausta ja johtamisesta, kirjoittajina Momentouksen ja kumppaneidemme asiantuntijat.

Palaa blogin etusivulle

Tehokas myyntiputki vaatii täsmäosaamista

Myyntiputken ja siitä vastaavan myyntitiimin optimaalinen rakenne ovat yritysten kilpailukyvyn kannalta nyt korostuneen merkittävässä asemassa. Miten erottua kilpailijoista, jotta myynti saadaan kasvuun?Minkälaisia henkilöprofiileja vaaditaan myyntitiimin edustajilta?

Myyntiputki myyntistrategian luomisesta liidien identifiointiin ja edelleen kaupantekoon, asiakkuuksien ylläpitoon, hallintaan ja kasvuun voi olla helposti vuoden mittainen. On selvää, että myyntiputken eri vaiheet vaativat erilaisia henkilöprofiileja ja monenlaista osaamista, jotta putki toimisi tehokkaasti.

Kaikki lähtee tietysti asenteesta. Se ei kuitenkaan välttämättä yksin riitä, sillä tehokas myyntiputki vaatii kokonaisuuden kannalta oikeat henkilöprofiilit ja täsmäosaamista. Tähän tuo ratkaisun nopea ja tehokas myynnin ja myyntijohdon Management Audit. Momentous on kehittänyt myynnin ja myyntitiimin auditointiin tehokkaan konseptin, joka mahdollistaa arvioinnin suorittamisen jopa 2 – 3 viikossa.

Uskallatko tarttua haasteeseen?